Öppetvatten/Sommarträning
För barn och ungdomar som simtränar och är medlem i Rättviks simförening och kan simma 200m.
Upptakt måndag den 25 maj på Enåbadet. Kl.18:00 - 19:00
Vi börjar träningen på Enåbadet måndagar mellan kl. 18:00 -19:00. När det har blivit tillräckligt varm i Siljan (+15 grader) kan vi börja träna ute. Då kan ytterliggare några träningsdagar tillkomma.
Publicerad: 2026-05-17
Senast uppdaterad: 2026-05-17
Författare: Jan-Erik Jones