Rättviks Simförening

Rättviks Active Week

RAW

Under Rättvik Active Week 10-17 juli.

Under Rättvik Active Week 10-17 juli kan du delta i över 100 aktiviteter för barn och vuxna med ett och samma aktivitetsarmband.

Ett aktivitetsarmband kostar 250 kr för hela veckan.

Tio föreningar och ytterligare tio aktivitetspartners bidrar med aktiviteter inom bågskytte, baseball, bandy, basket, beridet bågskytte, boule, dans, djungelgympa, fiske, hinderbana, stationsträning, judo, käpphästhoppning, kickbike, löpning, plogga, padel, segling, skateboard, trav, utomhusträning, yoga.

Köp aktivitetsbandet direkt vid aktiviteten eller nu på RÄTTVIK ACTIVE WEEK 10-17 JULI - Rättvik Active Week (rattvikactiveweek.se) Länk till annan webbplats.

Rättviks Simförening kommer att finnas på badbryggorna vid Hälsingland/skateparken tisdag, onsdag, torsdag och söndag mellan kl 10:00 - 11:00.

Ni kan följa Rättvik Activ Week på:

Facebook: @rattvikactiveweek Länk till annan webbplats.
Instagram: @rattvikactiveweek Länk till annan webbplats.

Publicerad: 2022-07-25

Senast uppdaterad: 2022-07-25